Veelgestelde vragen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen op bestWijn.nl is erg simpel. Als je het product gevonden hebt dat je leuk vindt, klik je op de bestel knop. Vervolgens komt deze in je winkelmandje te staan. Ben je klaar met je aankopen? Dan klik je op je winkelmandje en kun je vanuit daar je bestelling afronden.

Bezorging

Je bestelling wordt in een speciale verpakking geplaatst, zodat de wijn niet beschadigt onderweg. De pakketten worden geleverd door DPD en  zijn verzekerd. Als klant krijg je een track&trace code om je pakket te kunnen volgen.

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland bedragen 6.95 euro. Is je bestelling hoger dan 80 euro, dan hoef je geen verzendkosten te betalen.

Bestellen in het buitenland

Het is bij ons helaas nog niet mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Zodra dit mogelijk is zullen wij onze bezoekers en klanten hiervan op de hoogte brengen.

Annuleren

Een bestelling annuleren kan binnen 24 uur en  kan je doorgeven via annulering@bestwijn.nl. Annuleren kan alleen voordat het pakket is verstuurd.

Levertijd

Als het product voorradig is, wordt het binnen 1 werkdag verstuurd. Als dit niet geval is, bedraagt de gemiddelde levertijd circa 3 tot 5 werkdagen.

Betaalmethoden

Op bestWijn.nl kun je veilig afrekenen met iDeal en PayPal. Het is met PayPal ook mogelijk met creditcard af te rekenen (MasterCard, Visa of American Express). Bestwijn is een van de weinige wijnwinkels waar u wij kunt kopen met Bitcoin.

Klachten

Heb je een klacht? Dan kan je deze doorgeven aan klachten@bestwijn.nl.

Paste your AdWords Remarketing code here

Uitverkoop - tot de voorraad strekt!